Har du en hjemmevirksomhed? Mangler du plads? Der kan hurtigt opstå pladsmangel, når du både har hjem og virksomhed det samme sted. Det kan være svært både at få plads til sine egne ting, når man har sin egen virksomhed, der opereres fra hjemmet. Men bare fordi du har en hjemmevirksomhed, betyder det ikke at skal begynde at sælge alle dine egne ting, du holder så meget af, bare fordi de store papirstakke og printere fylder meget. Det kan nemlig løses ved at få nogle af dine virksomhedsvarer opbevaret et andet sted.

Nemt og sikkert

Du kender sikkert problematikken, uanset om du har en virksomhed derhjemme eller ej; det kan være et stort problem at finde plads til alting i hjemmet, især hvis man bor i en lejlighed eller et lille værelse, hvor der ikke er plads til særlig mange ting. Ved at få varerne fra din virksomhed opmagasineret på et separat opbevaringscenter slipper du for at bekymre dig om, hvor meget plads du skal rydde i dit eget hjem for at få en lille smule plads til den næste stak af varer.

Det er især hjælpsomt, hvis du gennem din virksomhed forhandler store varer, der ikke er særligt nemme at transportere frem og tilbage. Ved at leje et separat opbevaringsrum ved du præcist hvor dine varer er – på denne måde kan du også adskille privatlivet fra arbejdslivet på en sund måde. Så længe du er organiseret fra start af, kan der være plads til mange varer i selv et ret lille opbevaringsrum. Hos Pelican Selfstorage kan du finde præcis den størrelse der passer dig.

Plads til alle de ting der fylder

Hvis du vælger at leje et opbevaringsrum, hvor du kan flytte alle de varer, du forhandler i arbejdslivet ind, behøver du ikke at skulle konstant stresse over hvor meget de fylder og hvem køber dem eller hvornår de skal sælges. På denne måde vil du få et sundt arbejdsliv med masser af fysisk og psykisk plads i dit hjem. Dette er især dejligt, hvis du bor sammen med din familie, der sikkert er glade for den ekstra plads i hjemmet.

Det kan især være en god idé at vælge at leje et opbevaringsrum så tæt på din egen bolig som muligt, så du slipper for at bruge en masse tid og kræfter på at køre frem og tilbage mellem hjemmet og opbevaringsrummet – på denne måde kan du nemt tilgå det lejede opbevaringsrum og dermed have overblik over varerne. Hvis du har ansatte kan de også få adgang til varerne i opbevaringsrummet med egen nøgle uden at de skal hjem til dig hver gang de skal se på varerne. Dette vil uden tvivl være til gode både for dine ansatte og for dig som chef at adskille det private fra arbejdspladsen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *